A Tankönyv vagy tankönyvek? című projekt keretében Arató László foglalja össze az Irodalom 9 című tankönyv jellemzőit, melynek alapján összehasonlíthatóak az új irodalom és történelem tankönyv jellegzetes megoldásai és problémái. A dokumentum itt letölthető.
A Történelemtanárok Egylete és együttműködő partnerei – a Magyartanárok Egyesülete, az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete, az Európai Szülők Egyesülete, a Tankönyvesek Országos Szakmai Egyesülete – felmérést készítenek a tankönyvválasztás fontos kérdéseiről. ITT LEHET SZAVAZNI
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) kísérleti tankönyvsorozatának történelem 9. tankönyvéről már hónapok óta hozzáférhető a Történelemtanárok Egylete (TTE) által készített részletes bírálat, amiből többek között kiderült, hogy a közölt térképek 90 százaléka hibás. (Erre az OFI is rájött, mert egy év múlva már javított kiadást nyomtatott, amiben több mint 20 térképet korrigáltak, de a […]
A Történelemtanárok Egylete Tankönyvelemző Műhelye részletes elemzést készített a Kísérleti Tankönyvek Történelem 9. című kötetről, a hozzá kapcsolódó digitális tananyagról és Munkafüzetről. 2015. december 4-én szakmai bemutatót és vitát tartunk a 95 oldalas (!) elemzésről Itt lehet jelentkezni (Utolsó módosítás: 2015.11.26.)