2005. március 2. szerda, 0:00 |
Elektronikus váltás egy kenyai oktatási intézményben. (Forrás: PDAMánia)
|
Bővebben...
|
2005. március 2. szerda, 0:00 |
Van-e fegyelmező eszköze a pedagógusnak? (Forrás: Magyar Rádió)
|
Bővebben...
|
2005. március 2. szerda, 0:00 |
Egy hét múlva tárgyalja a kormány az új felsõoktatási törvény tervezetét, amelyet Magyar Bálint oktatási miniszter szerint már a szakma is a magáénak érez. (Forrás: Népszabadság – Varga Dóra
|
Bővebben...
|
2005. március 2. szerda, 0:00 |
Talán kiadják Nagy Imre „politikai végrendeletét”. (Forrás: Népszabadság)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
11. évfolyam 1. szám (60.)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
Az i-Mature izraeli technológiai fejlesztőcég bemutatta az életkor megállapítására alkalmas biometrikus eszközét. (Forrás: HVG)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
Külföldi tanulmányutak oktatási szakértők számára. (Forrás: OM)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
A romániai Francia Intézet és a Turisztikai Minisztérium idén nyáron új projektet indít Jules Verne Kastély a Kárpátokban című regénye alapján. (Forrás: ma.hu)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
A tavalyi gazdatüntetés idején megígérte a kormány, hogy a tejválságot az iskolatej-programmal is kívánja enyhíteni. Sok önkormányzat viszont az utófinanszírozás vagy a betarthatatlan szigorú szabályok miatt nem mer belevágni az iskolatej-programba. (Forrás: hírTV)
|
Bővebben...
|
2005. március 1. kedd, 0:00 |
A magyar történelem hemzseg az árulóktól, besúgóktól, ügynököktől – akárcsak más országok históriája. (Forrás: National Geographic)
|
Bővebben...
|
2005. február 28. hétfő, 0:00 |
A high-tech infrastruktúra az oktatást és a tudományt szolgálja. (Forrás: Rádió.hu)
|
Bővebben...
|
2005. február 28. hétfő, 0:00 |
A kormány elfogadta az Útravaló elnevezésű ösztöndíjprogramot, amely elsősorban a hátrányos helyzetű diákokon kíván segíteni. A jelenlegi rendszer négy új elemmel bővül, és szeptemberben lép életbe. (Forrás: Magyarország.hu)
|
Bővebben...
|