Minden nap megjelentetünk egy további pontot az elemzésünkkel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Hat már megjelent, ezeket itt olvashatja: (1) (2) (3) (4) (5) (6). Nézzük a hetedik pontot!
„Amikor jöttünk haza, bennünket Debrecenben Rákosi fogadott… Ez a megtiszteltetés ért bennünket, de ezért másfél napig álltunk Tuzsér környékén, félretolva egy vasúti vágányra. Már akkor nem voltak őrök velünk. Jöttek a falusiak, látták, hogy itt egy éhező társaság, és hoztak ennivalót. Volt olyan – emlékszem rá –, hogy egy jó kiló vagy másfél kilós szalonnát […]
Minden nap megjelentetünk egy további pontot az elemzésünkkel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Öt már megjelent, ezeket itt olvashatja: (1) (2) (3) (4) (5). Nézzük a hatodik pontot!
A Hálózat a Tanszabadságért mindennap megjelentet egy további pontot az elemzéssel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Három már megjelent, ezeket itt olvashatja: 1., 2., 3., 4. Nézzük a ötödik pontot!
„Az utolsó szó jogán azt kérem, hogy az alkotmányosság eszméjét, az alkotmány fogalmait, a struktúrákat tanítsák. Hogy mi az alkotmányosság, mi értelme van annak, hogy van egy alkotmány, amely a hatalomnak korlátot állít, és hogy ez az önkorlátozás az önkény kizárása érdekében szükséges, másrészt a társadalom közös alapjait biztosítja. Hogy mik az alapjogok, s melyek […]
A Hálózat a Tanszabadságért mindennap megjelentet egy további pontot az elemzéssel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Három már megjelent, ezeket itt olvashatja: 1., 2., 3. Nézzük a negyedik pontot!
„A Floch-Reyhersberg Alfréd volt itt a földbirtokos. Nagyon rendes volt, szerették is az emberek. Ez a Floch, ez olyan ember volt, hogy év végén, aki a legelevenebb gyerek volt – az mindegy hogy jól tanult vagy sem, de rossz volt, szóval nem lehetett megzabolázni –, az mindig jutalmat kapott tőle. És egész nagy összegeket, mert […]
A Hálózat a Tanszabadságért mindennap megjelentet egy további pontot az elemzéssel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Kettő már megjelent, az elsőt itt olvashatja, ez pedig a második. Nézzük a harmadik pontot!
A székesfehérvári Tarsoly Ifjúságért Egyesület, a pozsonyi Szövetség a Közös Célokért Társulás, a Kárpátaljai Magyar Pedagógusszövetség valamint a Pécsi Tudományegyetem BTK Politikai Tanulmányok Tanszéke meghirdeti „A mi Európánk” című vetélkedőt a magyarországi, és a határon túli magyar középiskolások számára a 2011/2012 tanévben.
Aki akar, már most is hozzáférhet Adolf Hitler gondolataihoz, a rövidesen szabaddá váló kiadás mégis új helyzetet teremthet – mondják történészek. 2011. november 26-án az MR1-Kossuth Kihívás című műsorában a TTE részéről Miklósi László elnök válaszolt Várkonyi Benedek kérdéseire.
A Hálózat a Tanszabadságért mindennap megjelentet egy további pontot az elemzéssel, sorban, az államtitkárság írása szerint. Egy már megjelent, ezt itt olvashatja. Nézzük a második pontot!
A NEFMI Oktatási Államtitkársága a sajtó számára készített egy nyolc oldalas anyagot „Valótlanságok és tények az új köznevelési törvénnyel kapcsolatban” címmel. Az anyag igazi kommunikációs mestermű; a „Nem igaz, hogy….” mondatkezdéssel felsorolja a valótlan állításokat, majd „Az igazság:” rovatban röviden cáfolja is azokat. (Örömmel látom, hogy a katekizmusok olvasása erősen hat a NEFMI sajtómunkásainak stílusára, […]