Néhány javaslat arra, különböző tanítási egységekhez hogyan kapcsolhatunk szervesen projekteket, legyen azok végeredménye egy prezentáció, egy makett, vagy egy disputa. Javaslataink elsősorban ún. kényes témákhoz kapcsolódnak, így a romakérdéshez, zsidó sorshoz, Trianon traumájához. A dokumentum itt letölthető
Az OFI Történelmi atlasz általános iskolásoknak és Történelmi atlasz középiskolásoknak című kísérleti kiadványairól. A kritika itt tölthető le A melléklet itt tölthető le
A legneuralgikusabb történelmi események tankönyvi megjelenítésének részletes elemzése, kritikája, különös tekintettel a kirekesztő, nacionalista, egyoldalú feldolgozásra, valamint a tárgyi tévedésekre. A dokumentum itt letölthető
Korábban csak a szélsőjobboldali portálok és véleményvezérek beszéltek nyíltan világméretű összeesküvésekről Magyarország ellen. Múlt héten viszont már maga Orbán Viktor állította: létezik egy Soros Györgyhöz köthető háttérhatalom, amelynek terveit Magyarország akadályozza, ezért különböző, az ellenzéknél is erősebb szervezetek pénzelésével igyekeznek meggyengíteni az országot. Lőrinc László történelemtanár már három évvel ezelőtt is azt nyilatkozta lapunknak: a […]