1993. május 25. kedd, 0:00 |
|
Bővebben...
|
1992. november 6. péntek, 13:00 |
A Köznevelés tudósítása Miklósi Lászlónak, a TTE elnökének hozzászólásáról is szól. (Erre M.L. egy későbbi számban reagált.) Ha további hasonló híreket olvasna, a kék ikonokra kattintva támogassa munkánkat!
|
Bővebben...
|
1992. október 16. péntek, 18:41 |
A Vas Népe interjúja a Történelemtanárok Egyletének konferenciáján részt vett tanárokkal.
|
Bővebben...
|
1992. október 11. vasárnap, 0:00 |
Történelemtanárok (2.) Országos Konferenciája 1992. október 10-11. Gólyavár/ELTE TTK
|
Bővebben...
|
1992. október 10. szombat, 0:00 |
Hahner Péter előadása
|
Bővebben...
|
1992. október 10. szombat, 0:00 |
|
Bővebben...
|
1992. január 27. hétfő, 0:00 |
A közoktatási törvény koncepciójával kapcsolatos néhány fontos kérdésről
|
Bővebben...
|
1991. október 18. péntek, 0:00 |
A Művelődési és Közoktatási Miniszter által adományozandó kitüntetések, oklevelek alapításával kapcsolatban
|
Bővebben...
|
1991. szeptember 29. vasárnap, 0:00 |
Történelemtanárok (1.) Országos Konferenciája 1991. szeptember 28-29. Gólyavár/ELTE TFK
|
Bővebben...
|
1991. szeptember 28. szombat, 0:00 |
Gerő András előadása
|
Bővebben...
|
1990. december 22. szombat, 19:56 |
Most, miután az úgynevezett marxista történelmi tananyag végképp érvényét vesztette, egyik ideológia, egyik politikai irányzat sem sajátíthatja ki sem a történelem értelmezésének, sem a történelem-tananyag meghatározásának jogát – vélik a Beszélő kerekasztal-beszélgetésében részt vevő történészek: Gyáni Gábor, Komoróczy Géza, Miklósi László és Tőkéczki László, akiket Melegh Attila történész kérdezett.
|
Bővebben...
|
1990. december 1. szombat, 8:19 |
Mint annyiszor: most is egyik napról a másikra tökéletesen elavultak a kikristályosodottnak vélt igazságokat sulykoló tankönyvek. Ami tegnap érvényes volt, mára érvénytelen. A tanárokat eleddig arra próbálták szoktatni, hogy jottányit se térjenek el a lecke betűjétől, most pedig hirtelen se „szentesített” mondandó, se írott hivatkozási alap, szabványosított történelem. Az igazi károsult azonban a tanuló, akinek […]
|
Bővebben...
|