| 
    2002. november 26. kedd, 0:00   | 
| 
   
         Próbálja ki! Írjon, vitatkozzon honlapunkon! 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 25. hétfő, 0:00   | 
| 
   
         Pályázati határidő: 2003. március 1. 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 23. szombat, 0:00   | 
| 
   
         (Forrás: FISZ) 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 22. péntek, 0:00   | 
| 
   
         A pályázat az alábbi műveltségi területekre terjed ki: Ember és társadalom, Magyar nyelv és irodalom, Művészetek 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 21. csütörtök, 0:00   | 
| 
   
         A pályázat kiírója a Politikatörténeti Alapítvány 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 20. szerda, 0:00   | 
| 
   
         (Forrás: Népszabadság) 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 19. kedd, 0:00   | 
| 
   
         18 történelemtanár nyílt levele az oktatási miniszterhez, az OKNT elnökéhez és más illetékes vezetőkhöz 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 18. hétfő, 0:00   | 
| 
   
         Vetélkedő a neten (Forrás: Coedu) 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 15. péntek, 0:00   | 
| 
   
         Két fázisban vezeti be az oktatási tárca a kétszintű érettségit. (Forrás: Népszabadság) 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 13. szerda, 0:00   | 
| 
   
           
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 13. szerda, 0:00   | 
| 
   
         dr. Knausz Imre írása 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   | 
  | 
    2002. november 12. kedd, 0:00   | 
| 
   
         A szakszervezetek szerint nem enyhül a diákok túlterheltsége, ha alacsonyabb óraszámban ugyan, de változatlan mennyiségű tananyagot kell megtanulniuk. Ráadásul kevesebbet keresnek a tanárok. A szaktárca azonban amellett, hogy 2003-tól heti két és fél órával csökkenteni kívánja a diákok óraszámát, változtatna a tananyag mennyiségén is. (Forrás: Népszabadság) 
  
 | 
  | 
     Bővebben...
   |