2003. január 28. kedd, 0:00 |
Alacsony kamatú, hosszú lejáratú hitelt vehetnek igénybe a jövőben az iskolák fenntartói az épületek felújításához. Az erről szóló megállapodást hamarosan aláírja az oktatási tárca egy pénzintézettel. (Forrás: Népszabadság)
|
Bővebben...
|
2003. január 27. hétfő, 0:00 |
(Forrás: Magyar Hírlap)
|
Bővebben...
|
2003. január 27. hétfő, 0:00 |
A korábbi tervekkel ellentétben mégsem lesz kötelező a buktatás tilalma az általános iskolák alsó tagozatán: az oktatási tárca finomított javaslatán. A szakminisztérium közoktatási törvényt módosító tervezete a szakszervezetekkel, szakmai szervezetekkel, egyházi fenntartókkal folytatott egyeztetések nyomán több más ponton is módosult. (Forrás: Népszabadság)
|
Bővebben...
|
2003. január 23. csütörtök, 0:00 |
Az idén már három számmal jelenik meg a Balatonfüred helytörténetét bemutató időszaki kiadvány. (Forrás: MTI)
|
Bővebben...
|
2003. január 23. csütörtök, 0:00 |
Dum spiro, disco címen ingyenes történelmi előadás-sorozat a Villányi úton. (Forrás: Törifórum)
|
Bővebben...
|
2003. január 23. csütörtök, 0:00 |
Hiller István, az OM politikai államtitkára a Pedagógusok Szakszervezete óvodai tagozatának ülésén beszélt a közoktatási törvény tervezett módosításáról. (Forrás: MTI)
|
Bővebben...
|
2003. január 23. csütörtök, 0:00 |
Rózsa Endre szerint a tantestületek kezébe kell adni a döntést arról, hogy hogyan történjék a tanulók továbbhaladása. (Forrás: MTI)
|
Bővebben...
|
2003. január 22. szerda, 0:00 |
A Magyar Rektori Konferencia Bologna Bizottsága azt javasolta: a konferencia sürgősen kezdeményezzen egyeztetést ez ügyben az oktatási miniszterrel és a közoktatás szereplőivel. (Forrás: Népszabadság)
|
Bővebben...
|
2003. január 21. kedd, 0:00 |
Miért nem kíván részt venni az egylet ebben a munkában?
|
Bővebben...
|
2003. január 21. kedd, 0:00 |
A Medián Közvélemény-kutató Intézet kutatása
|
Bővebben...
|
2003. január 21. kedd, 0:00 |
116 mű – 16 kiadó
|
Bővebben...
|
2003. január 20. hétfő, 0:00 |
A FISZ közvélemény-kutatásának végeredménye
|
Bővebben...
|