• Címlap
  • English
  • Hírek
  • Tallózó
  • Történelem
  • Történelemtanítás
  • TTE
  • Átláthatóság
Hirdetés

Kérjük, segíts, hogy folytathassuk munkánkat!

Számlaszámunk: 11705008 – 20133762.

A támogatás bankkártyával itt lehetséges.

Nagyon köszönjük.

Az online és a hagyományos képzés a számok tükrében
2005. június 27. hétfő, 0:00

A
legtöbb felnőtt, aki kipróbálta már valamilyen formában az online
oktatást, legalább olyan jónak találta, mint a hagyományos
képzéseket.
(Forrás: HVG)

Az eMarketer.com e-business témákkal foglalkozó webmagazin
megállapítja, hogy a legtöbb felnőtt, aki kipróbálta már valamilyen
formában az online oktatást, legalább olyan jónak, vagy még jobbnak
találta, mint a hagyományos tantermi, személyes fizikai kontaktuson
alapuló képzéseket.


A 2005
áprilisában és májusában végzett felmérés során 500 Egyesült Államokban
élő felnőttet (18 évnél idősebb lakost) kérdeztek meg, akik már jártak
távoktatással foglalkozó weboldalon. Jóval több, mint a válaszolók fele
érezte úgy, hogy az online oktatás legalább olyan jó, mint a hagyományos
iskolai tanítás, 67% állította, hogy az oktatás általános minősége
azonos a két forma esetében, és 68% gondolta azt, hogy a megszerzett
bizonyítvány minősége is legalább ugyanolyan jó az online iskolában,
mint a „valódiban”.


A felmérés
szerint tehát számos olyan attribútum található, amelyek esetében nincs
különbség az online és a hagyományos iskolák között az oktatási
oldalakat látogató amerikai felnőttek körének véleménye szerint. Ezek a
következők:




  • Kezdő fizetés végzés után: 72% gondolja úgy, hogy nincs
    különbség


  • A végzettség után lehetséges munka minősége: 69%
    gondolja úgy, hogy
    nincs
    különbség.


  • A bizonyítvány minősége: 68% gondolja úgy, hogy nincs
    különbség.


  • Az oktatás általános minősége: 67% gondolja úgy, hogy
    nincs különbség.

Egy másik felmérés szerint viszont, amit a Sloan
Consortium végzett el tavaly a felsőoktatási szféra vezető beosztású
tisztviselői között, már korántsem ilyen derűlátó a kép ezen a
területen. Az online képzésekben résztvevő diákokkal szemben ez a
csoport jóval kritikusabb, bár általában véve még így is közepesen jónak
ítéli meg ezeket az új képzési formákat. Csupán a kérdezettek körébe
bevont oktatók 11%-a gondolta, hogy az online képzés hatékonyabb
bármilyen fizikai kontaktuson alapuló iskolai oktatásnál, míg ezzel
szemben 50% számolt be arról, hogy a két forma közel azonos súllyal bír
és 38% állította egyenesen azt, hogy az online megoldás teljességgel
másodrendű a fizikai kontaktuson alapuló tanítással szemben.


Tovább a
cikk folytatásához

0 shares
Már egy mozijegy ára is segítség! Ha teheted, támogasd a Történelemtanárok Egyletének munkáját!
Számlaszám: 11705008 – 20133762
Rendszeres utalás
Eseti támogatás
Köszönjük!

Vissza

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

TTE-közösség

TTE a Facebookon

Youtube-csatorna

Tankönyvek

Hisztorizás podcast

Szabó Magdi-plakett

A 2022. évi díjazott: Bolla Ildikó

TTE-tagok figyelmébe:

Ön is taníthat ezzel!

Galéria

Nemzeti Emlékezet Program - Auschwitz-út 6.

Történelemtanárok (32.) Országos Konferenciája

Merre van előre? Történelemtanításunk berögződései

Eddigi konferenciáink

A Történelemtanárok (32.) Országos Konferenciájának állásfoglalása

Támogatók

A tte.hu működésének támogatója

Adomány

Címkék

alapvizsga aláírásgyűjtés civil Civil Közoktatási Platform családtörténet emberi jogok emléknap felhívás gyász kerettanterv Különóra módszertani cikk NAT tankönyv TTE-konferencia Tényleg!? történelmi atlasz álhírek állásfoglalás érettségi

Partnerek

  • Impresszum
  • Alapszabály
  • Tagdíj
  • Belépési nyilatkozat
  • Támogatás
  • Kapcsolat
Történelemtanárok Egylete 1997-2017