Megújult
felvételi ügyfélszolgálat nyílt a Kempelen Farkas Hallgatói Információs
Központban (HIK) március 19-én – adta hírül az Országos Felsőoktatási
Információs Központ(OFIK) hivatalos honlapja, a felvi.hu.
A felvételizők tájékoztatására létrehozott új
ügyfélszolgálaton informálódáson kívül személyes ügyintézésre is
lehetőség van.
Az Educatio Kht.
Személyes Ügyfélszolgálat keretében működő irodájában (Budapest,
Reviczky utca 6.) a felvételizők adatot egyeztethetnek, javíthatnak – ez
abban az esetben szükséges, ha az április közepétől kézhez kapott
regisztrációs értesítésen rossz adatok szerepelnek -, módosíthatnak,
továbbá beadhatják a felvételihez szükséges hiányzó dokumentumokat és
amennyiben nem kapták még kézhez a regisztrációs értesítésüket, itt
kinyomtathatják.
Itt is lehetőség
van az adatok módosításánál például nem csak a személyes adatok, hanem a
sorrend egyszeri változtatására is. Július 11-ig módosíthatják a
jelentkezők a beadott formanyomtatványon kitöltött intézményi sorrendet.
Az ügyintézéshez szükséges a személyi igazolvány és az iktatószám,
valamint azon dokumentumok fénymásolata, melyek az ügyintézéshez
kellhetnek. Az ügyintézés mellett az ügyfélszolgálat alkalmas
tájékozódásra, információszerzésre is, ha valaki érdeklődne a
továbbtanulási lehetőségekről, szakokról, választható
intézményekről.
Hétköznap 10-18
óráig lehet felkeresni az irodát, telefonos időpont egyeztetés javasolt a
06 1 411-5774-es számon.