• Címlap
  • Hírek
  • Tallózó
  • Történelem
  • Történelemtanítás
  • TTE
  • Átláthatóság
  • Adatvédelem
  • English
Hirdetés

Kérjük, segíts, hogy folytathassuk munkánkat!

Számlaszámunk: 11705008 – 20133762.

A támogatás bankkártyával itt lehetséges.

Nagyon köszönjük.

Sanyarú gyereksors: házi feladatot kell írni, játékra meg nem jut idő
2007. november 26. hétfő, 0:00

Minden
eddiginél keményebben kell tanulniuk a gyerekeknek, ennek hatása azonban
alig látszik.Több tanulás, egyre kevesebb játék és sport; ez a diákok
sorsa – derül ki a Cambridge Egyetem kutatásából.
(Forrás:
InfoRádió)

Az angol szülők is egyre
többet követelnek csemetéiktől: komolyan odafigyelnek arra, hogy a
gyerekek elkészítsék házi feladatukat, azok pedig, akik túl sokat
dolgoznak, napközibe adják a kicsiket, hogy ott tanárok felügyeletével
tanuljanak.


Az iskolákban is egyre
kevesebb lehetőség van a játékra, a legfontosabb cél az, hogy
teljesítsék tantervet, ennek ellenére – mutatta ki a Cambridge Egyetem
kutatása – a diákok nem tudnak többet, mint a korábbi
generációk.


Az egyetem egy korábbi
kutatásából már kiderült, hogy a tesztrendszer bevezetésétől nem
javultak a gyerekek eredményei; olvasási képességeik olyanok, mint az
1950-es években iskolába jártaknak. Nem hozott sikert az iskolák
versenyeztetése sem.


A brit kormány
mindent megpróbál megtenni annak érdekében, hogy sikeresebbé tegye a
közoktatást, a szakértők azonban úgy vélik, hogy az újabb és újabb
módszerek, irányelvek bevezetése miatt csak még nagyobb a nyomás a
szülőkön és a csemetéken.


A
hivatalos irányelvek szerint az 5-7 éves gyerekeknek egy héten egy órán
keresztül kellene házi feladattal foglalkozniuk, a 8-9 éveseknek 90
percet, míg a 10-11 esztendősöknek naponta 30-at.

Akkor tudunk dolgozni, ha Ön is segít!


Vissza

TTE-tagok figyelmébe:

Éljen a lehetőséggel!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

TTE-közösség

TTE a Facebookon

Youtube-csatorna

Tankönyvek

Hisztorizás podcast

Szlovák-magyar közös múlt

Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciája

„Vissza a jövőbe!”- A közösségi média és az AI hatása a történelemre

A Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciájának állásfoglalása

Eddigi konferenciáink

Galéria

Nemzeti Emlékezet Program - Auschwitz-út 1.

Támogatók

A tte.hu működésének támogatója

Adomány

Címkék

alapvizsga aláírásgyűjtés civil Civil Közoktatási Platform családtörténet előadás emberi jogok emléknap gyász interjú Különóra módszertani cikk NAT tankönyv TTE-konferencia Tényleg!? törvény álhírek állásfoglalás érettségi

Partnerek

  • Impresszum
  • Alapszabály
  • Tagdíj
  • Belépési nyilatkozat
  • Támogatás
  • Kapcsolat
Történelemtanárok Egylete 1997-2017