• Címlap
  • English
  • Hírek
  • Tallózó
  • Történelem
  • Történelemtanítás
  • TTE
  • Átláthatóság
Hirdetés

Kérjük, segíts, hogy folytathassuk munkánkat!

Számlaszámunk: 11705008 – 20133762.

A támogatás bankkártyával itt lehetséges.

Nagyon köszönjük.

Munkában a web vezet, otthon a tévé
2006. június 8. csütörtök, 0:00

Aki
elsősorban a netről tájékozódik, többet költ, mint aki főleg tévét néz,
derül ki az amerikai online kiadók szövetségének friss
felméréséből.
(Forrás: Index)

A
webet sokan együtt használják a napilapokkal és a magazinokkal, ezért a
hirdetőknek érdemes multimédiás kampányokat indítaniuk, állítja a
szervezet.


Nappal, munkaidőben az
összes médium közül az internetet használják a legtöbben az Egyesült
Államokban, derül ki az Online Kiadók Szövetsége (Online Publishers
Association, OPA) friss felméréséből. A szervezet által összegyűjtött
adatokból arra lehet következtetni, hogy az összes médiafogyasztás 17
százaléka a neten keresztül zajlik. Azok a fogyasztók, akik elsősorban a
webet használják, többet is költenek, mint a tévénézők: évente
átlagosan 26 450 dollárt hagynak a boltokban, míg az utóbbiak csak 21
401-et. Ehhez képest meglepő, hogy a hirdetéseknek csak körülbelül 8
százaléka jelenik meg az interneten, írta a Cnet.


A felmérés, amelyet az OPA megbízásából a Ball State
University médiadizájn-központja végzett, egyedülálló volt abból a
szempontból, hogy nem bevalláson, hanem követésen alapult. A felmérés
készítői naponta 12-13 órán át, ébren töltött idejük 80 százalékában
követték a tesztalanyokat, és negyedóránként feljegyezték, milyen
médiumot használnak éppen. A 350 megfigyelt férfi és nő a hirdetők
szempontjából legfontosabb korcsoportokat (18-34, 35-49, éves 50-en
felüli) reprezentálta.


Reggel 8 és
11 óra között például a megfigyeltek 17 százaléka olvasott nyomtatott
médiumot, napilapot és webet együtt viszont már 44 százalékuk nézett.
Ebből az OPA elnöke, Pam Horan szerint arra lehet következtetni, hogy a
multimédiás reklámkampányok jóval több fogyasztót tudnak elérni, mint
gondolnánk.


A kutatás eredményeit
más felmérések is alátámasztják. A Pew amerikai intézet márciusi
jelentése szerint 2005-ben összesen ötvenmillió amerikai használta a
netet elsődleges hírforrásként, és a hírolvasás a harmadik legnépszerűbb
volt a netes tevékenységek között.

0 shares
Már egy mozijegy ára is segítség! Ha teheted, támogasd a Történelemtanárok Egyletének munkáját!
Számlaszám: 11705008 – 20133762
Rendszeres utalás
Eseti támogatás
Köszönjük!

Vissza

TTE-közösség

TTE a Facebookon

Youtube-csatorna

Tankönyvek

Galéria

Cigányok a történelemtanításban

Történelemtanárok (31.) Országos Konferenciája

Sorsfordító változások... - amelyek után új irányt vett a történelem

Eddigi konferenciáink

A Történelemtanárok (31.) Országos Konferenciájának állásfoglalása

Szebenyi Péter-díj

A Szebenyi Péter-díj 2021. évi díjazottja: Hidas Gábor

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Támogatók

Adomány

Címkék

alapvizsga civil Civil Közoktatási Platform családtörténet emberi jogok emléknap felhívás gyász kerettanterv Különóra módszertani cikk NAT tankönyv TTE-konferencia Tényleg!? történelmi atlasz törvény álhírek állásfoglalás érettségi

Partnerek

  • Impresszum
  • Alapszabály
  • Tagdíj
  • Belépési nyilatkozat
  • Támogatás
  • Kapcsolat
Történelemtanárok Egylete 1997-2017