Használjuk fel a számítógépes játékokat az oktatásban!
2008. február 29. péntek, 0:00
A Jövő
Háza keretében működő Jövő Iskolája kezdeményezés a jövő héten VígJÁTÉK
címmel konferenciát szervez pedagógusok számára a számítógépes
játékokról és ezek hatásairól. (Forrás: IT café)
A konferencia tematikáját a Klikk 2.0 a digitális
játszótér adja, amely ezúttal a számítógépes játékok és az elektronikus
munkaformák témáit dolgozza fel.
A szervezők leírása
szerint a Jövő Iskolájában arra vállalkoztak, hogy megismerik és
megszeretik azokat a játékokat, amelyekkel a gyerekek oly sok időt
töltenek el, és beépítik ezeket a tanítási gyakorlatba. Szakértők,
pszichológusok, antropológusok és játékkutatók segítségével mutatják be a
konferencián, hogy milyen játékokkal játszanak ma a gyerekek, mik
ezekben a szervező elvek, illetve milyen előnyei és készségfejlesztő
hatásai vannak, hogy a pedagógusok a munkájuk során fel tudják használni
ezeket, hiszen a játékok nagy része nem csak elszigetel, hanem –
strukturált formában – a megváltozott tudás és ismeretszerzés elemét is
közvetíti.
A rendezvény időpontja: 2008. március 7.,
helyszíne: a Jövő Háza Kiállítás, a Millenáris B csarnokában (1024
Budapest, Fény u. 20–22.). A részletes program és a jelentkezési lap a
Jövő Iskolája honlapján található.