• Címlap
  • Hírek
  • Tallózó
  • Történelem
  • Történelemtanítás
  • TTE
  • Átláthatóság
  • Adatvédelem
  • English
Hirdetés

Kérjük, segíts, hogy folytathassuk munkánkat!

Számlaszámunk: 11705008 – 20133762.

A támogatás bankkártyával itt lehetséges.

Nagyon köszönjük.

I. Miskolci „Taní-tani” konferencia
2008. január 25. péntek, 0:00

Meghívó a
konferenciára, melyre 2008. február 1-jén 10 és 18 óra között kerül sor
a Miskolci Egyetem Tanárképző Intézetében (a
Gyermekvárosban).

Kedves
Kollégánk!


Ezúton szeretnénk újra
felhívni a figyelmét az I. Miskolci „Taní-tani” konferenciára, melyre
2008. február 1-jén 10 és 18 óra között kerül sor a Miskolci Egyetem
Tanárképző Intézetében (a Gyermekvárosban).


A konferencián szívesen látjuk. Részletesebb
információkat a következő helyeken talál.


A konferencián elhangzó előadások
listája


Ádám Anetta: A közoktatás
vállalkozói – a magániskolák alapításának főbb motívumai
Áment
Erzsébet: A budai Új Iskola csoporttanítási módszerének adaptálása a
tanárképzésben
Bagdy Emőke: Tapasztalatok a Problem Based
Learning (probléma alapú tanulás/tanítás) interaktív tanítási
módszeréről
Bányai Sándor: Komplex fejlesztési program
ifjúságsegítők és animátorok számára élménypedagógiai foglalkozások,
mint nevelési módszer alkalmazására
Baráth Richárd: Az NCLB és
az oktatásügy témája a 2008-as amerikai elnökválasztáson
Bikics
Gabriella: A projektmódszer alkalmazása a felsőoktatás-pedagógiában –
egy BA specializáció első tapasztalatai
Bíró Anett: Lexikai
hibák és szerepük a nyelvtanításban
Buda András: Interaktív
tábla az oktatásban
Buda Mariann: Iskolai zaklatás –
fogalmi és kutatási nehézségek
Czakó Kálmán: Ifjúságsegítők
képzése. A felsőoktatás és a felnőttoktatás szerepvállalása az
ifjúságsegítő teendőkre való felkészítésben
Cs. F. Nemes Márta:
Családpedagógia, utódvédelem
Cseh Ágnes Gabriella: A szöveges
feladat megoldóképességének vizsgálata geometriai és aritmetikai
tartalmakon
Csereklye Erzsébet: Az integrált oktatás hatásait
értékelő tanulmányokról
Csordásné Anda Éva & Józsa
Krisztián: A számolási készség fejlesztésének lehetőségei matanda
korongos abakusszal
Danka Adrienn: Egy eLearningen alapuló
egyetemi kurzus tapasztalatai
Farkas Éva: Új tanítási-tanulási
stratégiák a szakképzésben
Farkas Károly: Informatikát
játékosan „taní-tani”!
Fazakas Ida & Szentes Erzsébet:
Szociálpedagógusok Egerben és Marosvásárhelyen
Gaál Gabriella: A
konstruktív pedagógia elmélete és gyakorlata
Gáspár Csaba
László: Az elismerés kultúrája és a használat civilizációja –
nevelésfilozófiai reflexiók
Györgyiné Koncz Judit: A kvalitatív
interjúk attitűdváltó szerepe a pedagógusképzésben
H. Tóth
István: A mondat sokféleségéről nyelvészeti és anyanyelv-pedagógiai
szempontokból
Halabuk József: Pedagógiai elvárások és szociális
célok együttes érvényesülése a „Kandó-iskola” múltjában
Hassan
Elsayen & Szűcs Ferenc Károly: A multimédia és a virtuális
valóság kronológiája a Budapesti Műszaki Főiskolán
Herczegh
Judit: Tanítani az információs társadalomban
Herpainé Lakó
Judit: Az informális tanulás szerepe a családi nevelésben, különös
tekintettel a testkultúrára és a testedzésre
Hlavnyai Ágnes: A
nyelvi képzés új lehetősége a szakközépiskolában
Jármai
Erzsébet Mária: Az érzelmek szerepe és a konstruktív pedagógia
kapcsolódása
Juhász Erika: A felnőttképzés intézményrendszere
Heves megyében
Kádár Judit: Sajátos együttműködés igényű
helyzetek: én, te, ő…
Kanczler Balázs: Pedagógiai
pszichológia
Karlovitz János Tibor: Tanulás, elhelyezkedés,
munkanélkülivé válás, tanulás…
Karlowits-Juhász Orchidea:
Innováció a közoktatásban: erőforrások és akadályok
Kézi
Erzsébet: Gimnáziumi tanulók és tanítóképző intézeti növendékek
Sárospatakon a két világháború között
Kiss László: Projektek
alkalmazása a Kecskeméti Főiskola GAMF Kar mérnöktanár
képzésében
Knausz Imre: Az osztályzat
természetéről
Kovács János: Az Andrássy Gyula Szakközépiskola
szervezeti kultúrájának jellemzői
Kovács Zoltán: Magyar, román
és roma gyermekek szocializációja technológiai
gyakorlatokkal
Kovácsné Duró Andrea: Tanárok értékelési
gyakorlata a középiskolás tanulók nézőpontjából
Lesku Katalin:
Környezeti nevelés projektorientált pedagógiai
szemlélettel
Lubinszki Mária: A heideggeri filozófia
lehetőségei a pedagógiai pszichológia gyakorlatában
Makai Éva: A
Critical friend, mint új szolgáltatás
Martis Zsombor: Egy
skandináv út – Dánia oktatási rendszere
Mészáros Ilona: Romák
felnőttképzésével kapcsolatos törekvések: pedellusok Ózdon
Mező
Ferenc & Mező Katalin: Tanító- és tanárképzésben részvevő
hallgatók tanulás módszertani teljesítményének
vizsgálata
Miklósi Márta: Minőség és értékelés a
felnőttoktatásban az Európai Unió szabályozásának
tükrében
Molnár Balázs: Az IPOO-minimum program tapasztalatai
az óvodapedagógus-képzésben
Mulicza Katalin: Osztályzás,
asszimetria, „osztrakiszmosz”
Munkácsy Katalin: Az eltérő
szociális dialektus szerepe a matematikatanulás
eredményességében
Nagy Ágnes: A maszk-készítés és annak
dramatikus felhasználása a tanárjelöltek szakmaspecifikus
személyiségfejlesztésében
Ovárdics Andrea: Az egészségföldrajzi
kutatások eredményeinek adaptálási lehetősége a főiskolai hallgatók
egészségfejlesztésébe
Pajor Nikolett: A konstruktivista
tanuláselmélet gyakorlati alkalmazhatósága
Pelikán István: IKT a
történelemtanításban
Pornói Imre: A két 8 osztályos –
népiskola kontra általános iskola
Rózsa Lászlóné: Az „IPOO
minimum” program a tanítóképzésben
Rőth Irma: Az iskola és a
szülői ház kapcsolata az Andrássy Gyula
Szakközépiskolában
Sarka Ferenc: Változó közoktatás, változó
szakképzés, átalakuló pedagógusi szerepek
Simándi Szilvia:
Informális tanulási lehetőségek a turizmus során
Szíjártó Imre:
A mozgóképkultúra és médiaismeret szaktárgyi módszertan
tézisei
Tátrai Orsolya: Miért lehet szüksége a fiatal
felnőtteknek is a felnőttképzésre? A munkanélküliség és a képzettség
néhány összefüggése
Tauszig Judit: Mozgássérült fiatalokkal
készített interjúk tapasztalatai
Tombor Viktória: Gyakorlati
képzés az andragógia tudományában: Taniroda
Torgyik Judit:
Milyen az oktatás kapcsolata a munkaerő-piaccal?
Tóth Zoltán
& Revákné Markóczi Ibolya & Dobóné Tarai Éva &
Ilona K. Schneider & Franz Oberländer: A tanítás hatása az
elsőosztályos tanulók vízzel kapcsolatos fogalmi
rendszerére
Trencsényi László: Miskolci tapasztalatok a
gyermekbántalmazásról
Ugrai János: A reformlendület
természetrajzáról. II. József oktatáspolitikájának főbb
jellemzői
Varga Melinda: A korai nyelvtanítás a
pedagógusképzésben
Vénné Meskó Katalin: IKT eszközök az
oktatásban – Az eredményes és hatékony tanulásért
Závoti
Józsefné: Fogyatékosok esélye a felsőoktatásban



A konferencia részletes programja és az
előadások rezüméje:
http://www.uni-miskolc.hu/~btntud/imtk.pdf


A konferencia helyszínét adó Gyermekváros
Google térképen
.

Akkor tudunk dolgozni, ha Ön is segít!


Vissza

TTE-tagok figyelmébe:

Éljen a lehetőséggel!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

TTE-közösség

TTE a Facebookon

Youtube-csatorna

Tankönyvek

Hisztorizás podcast

Szlovák-magyar közös múlt

Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciája

„Vissza a jövőbe!”- A közösségi média és az AI hatása a történelemre

A Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciájának állásfoglalása

Eddigi konferenciáink

Galéria

Rendszerváltás - civil szemmel

Támogatók

A tte.hu működésének támogatója

Adomány

Címkék

alapvizsga aláírásgyűjtés civil Civil Közoktatási Platform családtörténet előadás emberi jogok emléknap gyász Különóra módszertani cikk NAT tankönyv TTE-konferencia Tényleg!? történelmi atlasz törvény álhírek állásfoglalás érettségi

Partnerek

  • Impresszum
  • Alapszabály
  • Tagdíj
  • Belépési nyilatkozat
  • Támogatás
  • Kapcsolat
Történelemtanárok Egylete 1997-2017