• Címlap
  • Hírek
  • Tallózó
  • Történelem
  • Történelemtanítás
  • TTE
  • Átláthatóság
  • Adatvédelem
  • English
Hirdetés

Kérjük, segíts, hogy folytathassuk munkánkat!

Számlaszámunk: 11705008 – 20133762.

A támogatás bankkártyával itt lehetséges.

Nagyon köszönjük.

176 újság szövetkezik a Yahoo-val
2006. november 23. csütörtök, 0:00

Úgy
tűnik, egyre kevésbé gondolják az ördögtől valónak a print lapok
tulajdonosai a technológiai cégekkel való együttműködést. Sőt mintha ez
látszana az egyetlen esélynek.
(Forrás: Index)

Több mint másfélszáz napilapot képvisel az a hét
amerikai médiacég, mely a tartalomra, a hirdetésre és a technológiára is
kiterjedő megállapodást kötött a Yahoo-val. Ez pedig újabb jele annak,
hogy a print kiadványokban érdekelt médiacégek egyre inkább szeretnének
kezet rázni a korábban veszélynek tekintett technológiai cégekkel,
értékeli a megállapodást a New York Times.


Az amerikai napilap értesülése szerint a megállapodás
első lépcsője, hogy a médiacégek álláshirdetéseiket a Yahoo
szakszolgáltatásán, a HotJobson fogják megjeleníteni. Cserébe viszont a
Yahoo felkínálja a HotJobs mögötti technológiát a médiacégeknek, hogy
azt saját online karrierrel kapcsolatos hirdetéseiknél
használhassák.


Ez azonban minden jel
szerint csak a kezdet. A megállapodás hosszabb távon azzal járhat
együtt, hogy a Yahoo megkapja a napilapok tartalmát, melyet felcímkézhet
és keresésre optimalizálhat, hogy azt saját keresője könnyedén
indexelhesse. Ez a lépés a kis helyi napilapoknak abban segíthet, hogy
híreik nagyobb eséllyel kerülhetnek be a nagyok anyagai közé, valamint
tartalmaikhoz releváns hirdetéseket kapcsolhatnak, mely azzal kecsegtet,
hogy nem csak látogatottságuk nőhet, de a hirdetésekre is jobban fognak
kattintani a netezők.


A Yahoo
mostani lépése felfogható egyfajta válaszlépésként is. Hiszen legnagyobb
riválisa, a Google éppen a napokban írt alá hasonó jellegű
megállapodást több tucat amerikai print kiadvánnyal. A nagy online cégek
egyre nagyobb tartalom- és hirdetői bázist gyűjthetnek maguk köré. A
másik oldalon: a print lapok kiadói is új lendületet remélhetnek az
elmúlt évek – éppen az internetre vándorló olvasók és hirdetők miatt –
stagnáló eladási és hirdetésbevételi helyzet után.

Akkor tudunk dolgozni, ha Ön is segít!


Vissza

TTE-tagok figyelmébe:

Éljen a lehetőséggel!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

TTE-közösség

TTE a Facebookon

Youtube-csatorna

Tankönyvek

Hisztorizás podcast

Szlovák-magyar közös múlt

Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciája

„Vissza a jövőbe!”- A közösségi média és az AI hatása a történelemre

A Történelemtanárok (34.) Országos Konferenciájának állásfoglalása

Eddigi konferenciáink

Galéria

Történelemtanárok (1.) Országos Konferenciája

Támogatók

A tte.hu működésének támogatója

Adomány

Címkék

alapvizsga aláírásgyűjtés civil Civil Közoktatási Platform családtörténet előadás emberi jogok emléknap gyász Különóra módszertani cikk NAT tankönyv TTE-konferencia Tényleg!? történelmi atlasz törvény álhírek állásfoglalás érettségi

Partnerek

  • Impresszum
  • Alapszabály
  • Tagdíj
  • Belépési nyilatkozat
  • Támogatás
  • Kapcsolat
Történelemtanárok Egylete 1997-2017