| 2002. július 8. hétfő, 0:00 | 
| 
         Nem változik jövőre a felsőoktatási felvételi (Forrás: Népszabadság) | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. július 5. péntek, 0:00 | 
| 
         Forrás: HiRek a Hálózat az Ifjúságért Program elektronikus hírlevele / InfoStart | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. július 1. hétfő, 0:00 | 
| 
         Búcsú az Origo Oktatás rovatától | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 21. péntek, 0:00 | 
| 
         Forrás: HiRek a Hálózat az Ifjúságért Program elektronikus hírlevele / InfoStart | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 15. szombat, 0:00 | 
| 
           | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 12. szerda, 0:00 | 
| 
         Az Oktatási Minisztérium 15,8 milliárd forintot zárol háttérintézményeinél, s felülvizsgálja többek között a Comenius minőségfejlesztési program folytatását. Kiderült, a tárcának alig maradt szabadon felhasználható pénze idén, ezért kérdéses a fővárosi hallgatói központ befejezése, s várhatóan összevonnak több közoktatási intézetet és PHARE-irodát is. A minisztérium volt közigazgatási államtitkára szerint az indokolatlan zárolások aránytalan kárt okozhatnak. (Forrás: […] | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 7. péntek, 0:00 | 
| 
         Cikk a Magyar Nemzetben | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 6. csütörtök, 0:00 | 
| 
         KOMA-pályázat (Forrás: Írisz-Sulinet) | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 5. szerda, 0:00 | 
| 
         Országos történelmi verseny | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. június 5. szerda, 0:00 | 
| 
         Sajtótájékoztatót tartott az Országos Köznevelési Tanács (Forrás: Népszabadság) | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. május 31. péntek, 0:00 | 
| 
         Az MTA Pedagógiai Bizottsága, a Magyar Pedagógiai Társaság, a Történelemtanárok Egylete és a Fővárosi Pedagógiai Intézet tudományos ülést rendez a közelmúltban elhunyt Szebenyi Péter emlékére | 
  | Bővebben... | 
  | 2002. május 27. hétfő, 0:00 | 
| 
         Az 1956-os Intézet weblapja bizonyítja: egy kutatóintézet feladata nemcsak a kutatás, hanem az is, hogy a kutatások eredményeit rendszeresen és emészthető formában a nagyközönség elé tárja. És nem utolsó sorban, hogy formálja a történelmi közgondolkodást. | 
  | Bővebben... |